úterý 24. listopadu 2015

Démoni 4. část

Tak a máme tady závěrečný díl komiksu o hledání velké myšlenky. Pro někoho může být její odhalení velmi překvapivé, ale myslím, že ty, kdo znají Miša, to klasicky pobaví. Každopádně budeme rádi za vaše komentáře k tomuto tématu. A jak se Mišo k té velké myšlence dostal? To si můžete přečíst v rozhovoru pod komiksem. Enjoy!






Kdy vznikla série Démonů?
Démony jsem vytvořil ještě na střední škole, když jsem pracoval na komiksech o pánovi Rafinovi pro Hlboký Hrob (internetový magazín věnovaný humoru a hororu).  V té době jsem kreslil komiksy podle cizích scénářů, takže jsem si chtěl vytvořit vlastní humornou sérii.

Takže jsi na nich pracoval o přestávkách?
O přestávkách jsem chodil na cigu, pracoval jsem na nich v hodinách. Kreslil jsem je atramentovým plnícím perem na obyčejný papír. 

Kde jsi čerpal inspiraci?
V oblíbených komiksech, ale taky ve snech - jednou se mi zdálo o chlapíkovi, který měl hada na provázku, toho jsem v jednom okně zobrazil. 

A co démoni? Máš k nim nějaký zvláštní vztah?
Mám je rád, protože v sobě skrývají tajemno. A já mám rád tajemno. A samozřejmě jsou vtipní. 

Jak vtipní?
Protože jsou z jednoho těla. Tady pro mě byla inspirací jedna postava v Don Jonovi od Trondheima - Sešitý. 

Jací jsou další tví oblíbení komiksoví autoři a výtvarníci?
Joan Sfar, PBF - Comics, Quentin Blake, Ralph Steadman a taky mám rád webový komiks Deathbulge.

Jak jsi vytvořil postavy kovožroutů?
Kovožrouti vznikli na školní exkurzi, kde jsem v potoku jednoho zahlédl - byl to ležící kus železa.

Co chystáš dalšího?
Pracuji na sérii stravovacích komiksů, právě dokončuji krásný příběh o smaženém řízku. A pokud se mi podaří vypátrat historky o panu Rafinovi, tak je zde určitě uveřejníme. 

Budeme se těšit!
Bim!






Žádné komentáře:

Okomentovat